Loopgroep Stiens traint op maandagavond 19.45-21.00, woensdagavond 19.00-20.00, 20.10-21.25
Locatie sportcentrum it Gryn aan de Ieleane. Voor informatie of proefles: a.visserman@gmail.com

vrijdag 22 maart 2013

THE SHADOW STRIKES BACK



Alles oké hier in de USA. Train stug door, geen last meer
van mijn blessure. Komt ongetwijfeld van het mooie warme weer haha( 25C ). Vandaag hier een georganiseerd loopje gedaan over 5k. Ging lekker en ik was zelfs  1e in mijn leeftijdscategorie. Yes, eindelijke een vette medaille. Had overigens 1 tegenstander in deze klasse maar was zeer vereerd toen mijn naam werd genoemd, en dat valt niet mee voor een Amerikaan.

Groeten aan mijn medestrijders op de woensdagavond. Ben begin april weer terug en loop dan weer met jullie mee, hopelijk in korte broek en zonder sneeuwbuien.

Groeten Geert.

Uitslagen 1st annual Big Pine Academy, 5k run 16-03, place 27, Geert Vogelzang 26:20, group 55-60 1st.

Geert, de laatste meters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten